Uppdatering

Tänkte att jag skulle uppdatera om det egentligen blev någon skillnad med resorb eller om jag fortfarande fick den där sprängande huvudvärken!

Och som med ett sving med trollstaven så tycker jag att de funkade utmärkt!
Jag kände inte av någon huvudvärk alls!
Men då var jag också duktig på att dricka under passet också :)
Men om någon ha samma problem som jag så testa gärna med en resorb 40-60 min innan träning!!

Hade bestämt mig för att cykla 50 min idag, så när jag cyklat 50 min inser jag att jag är 800meter från 2 mil, så skam den som ger sig så jag cyklade på den sista biten innan jag gav upp :)

Sen som vanligt när jag kör kondition så svettas jag ordentligt mycket! Faktiskt ganska skönt ändå, då vet man att man jobbat hårt!!

Röd i både ansikte och ögon! Svett i ögat svider ganska bra så inget jag rekommendera :)
Nack-svett delux

Kommentera här: