Spektakel

Den här dagen ha varit lite "Krakel spektakel kusin vitamin, hängde och slängde i en gardin"

Började iallafall med att jag slet mig upp ur sängen på morgonen för vi hade skola 8:15, Erika bruka hämta upp mig typ 7:55 så vi hinner åka till skolan och parkera å så, klockan 8 snör jag iväg ett sms till henne för att höra om hon kanske är påväg så jag skriver "vaken?"
Och till svar får jag "oj. Nä" sen kort där efter " eller nu"
Ja så då bestämde vi oss för att skita i första lektionen och åka på den andra, så jag trippa ner i sängen igen och ställer klockan så jag bara kan ta å mig kläderna och gå ut :)
Klockan ringer och jag inser då att jag ställt klockan 1 h förtidigt, så jag stänger av och ska bara stänga ögonen en stund och såklart somnar jag igen. Vaknar av att Jakobs klocka ringer så jag kolla på min mobil och ser ett sms från Erika där de står "åker nu" (4min sedan)
Åh jag hoppar upp ur sängen, sliter på mig kläderna och springer ut!
Ja sen kommer vi till skolan och går in i klassrummet där de sitter typ 4-5 pers från vår klass. Och ja men självfallet är andra lektionen inställd -.-'
Pust... men vi for iallafall direkt och tränade och de blev ett ganska bra ryggpass ändå :)

Vi testade även denna variant för första gången och jag tycker att den va ganska bra faktiskt :)

Kommentera här: