Fredag

Tänkte uppdatera bloggen lite, blev igår utringd på jobba så ja fick äran att jobba natt inatt, så då hem och sova i två timmar innan jag klev upp för att åka och träna tillsammans med Erika :)
Vi hade bokat in oss på cardio Cross och de får man absolut inte missa ;)

Så iväg och köra 1 timmes intensiv träning innan jag fick åka hem, duscha och sen snöra mig i soffan för att sova ytterligare 2-3 timmar :)

Nu ska ja försöka hålla mig vaken till natten så jag inte väder på dygnet allt för mycket :)
Imorgon blir de en träningsfri dag och kommer förmodligen bara sitta framför tvn.. om jag inte bestämmer mig för att gå en lite längre promenad med Zito.
Han skulle behöva de, jag skulle behöva de och om jag inte minns fel så tror jag att vädret tillåter de! :)

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej älskar din blogg ger mig så mycket insperstion. Skulle vilja se mer flex bilder. Du är sjukt vältränad och gör att jag vill träna mer.

Svar: Hej, va roligt att höra!!! :) ska försöka vara mer duktig på att uppdatera och lägga fler bilder :)
lindstromstraning.blogg.se

Kommentera här: