Guess who’s back

Hade tänkt ge bloggen en chans till, nu när jag kommit igång med träningen igen efter 1 månads uppehåll... Kanske är lite orättvis med mig själv genom att skriva att det var en månads uppehåll när jag ändå lyckas klämma in 1 eller 2 pass i veckan. Men för mig känns det som ett uppehåll i träningen, jag är van att träna ca 5 ggr i veckan men under den senaste tiden så har skolan fått gått före hälsan. Men nu känner jag att jag börja komma tillbaka till mitt gamla jag och jag ha lyckas trycka in 5 pass den här veckan :) 

Avsluta veckan med ett hårt konditionspass på hemmagymmet. Jag cyklade 1,4 mil under 40 min, en siffra som måste bättras om jag ska få en rätt så bra tid till sommaren då jag lovat syrran att cykla 6milen med henne under 3h! 
Känns som om jag kanske ha tagit mig vatten över huvudet, men vad för de? Då har jag något att kämpa för! :) 

Bjuder på denna bild då jag tycker att den sammanfattar min känsla efter passet på bästa sätt. En bild säger mer än tusen ord, right?:) 

Kommentera här: