Hello

Hej igen! 

Länge sedan jag skrev sist, som sagt har tappat intresset för att skriva så jag skriva bara när jag känner för de! 
Känns ändå roligt att gå in och kolla att folk kollar in på bloggen varje dag! 
Superkul! 

Tänkte jag skulle uppdatera lite om träningen och vardagen :) 

Jag har igen börjar gå på diet och de känns superbra! 
Musklerna börja långsamt krypa fram och man ser formerna bättre :) 

Jag har några "före" bilder som jag tänkte lägga upp! 
Och jag ha skrivit de förut men skriver de igen, ta alltid förebild! Man kan tappa glöden i träningen när man inte ser framgång så därför är de viktigt att man går tillbaka och kolla, för jag kan garantera att de händer något!! 
Och när man ser att det går framåt så längtar man till nästa pass! 

Några "före" bilder ⬇️

Dagens bilder


Nu är sommaren påväg så ska lägga lite mer fokus på att vara ute och träna, finns ett utegym på ormberget som jag fick testa på igår, sprang även 3 vändor upp och ner för slalombacken!! 

De kändes kan jag säga ;) 

Nu ska jag ligga och njuta en stund i solen!
Ha de bra! 

Kommentarer:

1 glasstjuven:

Synd att du har pojkvän...

Kommentera här: