Söndag

Hade egentligen tänkt skippa dagens träning men de var bara att bita under sura äpplet och dra mig till gymmet ändå :)
Dock var jag för lat för att fara på stora gymmet så jag gick bara till hemmagymmet för lite konditionsträning :)

Jag valde iallafall att cykla i 50 min, svetten bara rann eftersom hemmagymmet befinner sig i en källare med (nästan) zero ventilation, men de är skönt att få svettas! Då vet man att man ha gjort de bra!
Standard position när jag cyklar

Är ju inte perfekt eftersom jag vilar ganska mycket på händerna/armarna istället för att jobba med bålen... men träning får jag ändå!
Sen under passet när jag känner för dig så går jag in i racing position! Trampar allt jag kan i 30-40 sek innan jag går ner i vanligt tempo igen :)
Sen avsluta jag så klart med race sista minuten innan jag går ner till nedvarvning! :)

kanske inte den bästa positionen där heller men jag har en punkt där som jag gillar att fästa blicken på så, så är de!
Nu sova för jag ska upp 04:00 imorgon!
Godnatt :)

Kommentera här: