Slö

Känner att jag ha varit väldigt slö när de gäller bloggandet!
De är inte så att jag glömt skriva utan jag har helt enkelt inte orkat..

Men ikväll tänkte jag ta mig lite tid och uppdatera :)

Har under mitt uppehåll från bloggandet hunnit med tre träningspass :)
Axlar och triceps i söndags :)

Sen igår (måndag) så var de dags för lite kondition så då cyklade jag på i ca 50min och hann med 2,1 mil :)

Sen nu till dagens träning, kom till gymmet och hade ännu inte bestämt vad jag skulle träna, sen sa Erika att hon skulle springa så jag valde att också springa, så i slutändan hann jag nästan 8km,
Hade lite lutning så hade en otrolig värk i framsida lår bara någon timme efter avslutad träning. Får se hur kroppen mår imorgon, bruka egentligen inte springa :)

Tycker inte alls att bilden är rättvis mot vårt svett, vi va båda blöta i svett och vi båda haltade av rullbandet efter träningen..
tur vi stöttar/tvingar varandra att kriga vidare!! 💪🏻

Kommentera här: