Ny vecka, nya kurs, nya möjligheter

Jaha, då var de måndag igen :) efter en veckas uppehåll från skolan blev idag dags att ta nya tag!
Vi har startat en ny kurs och jag får känslan av att den kommer att vara svårare än förgående kurs :/

Har i helgen fuskat på min diet och haft cheat-helg, ätit godsaker och mycket mat både i lördags och i söndags :)
Men nu är de nya tag :)
Trotts att jag bara kört på i 2 veckor har jag minskar 2kg!
Mitt mål är inte att gå ner i vikt utan bara att minska i underhudsfett, men anta att de kommer :)

Va igår och fixade ryggen hos farmor! Hela jag var tydligen sne på överkroppen och hade oräkneligt många kotor fel, så hon fixade till och sa att jag inte skulle få styrketräna idag, så då valde jag att cykla istället :)
Så de fick bli kondition för mig och Erika idag :)
Vi körde på i 45 min! Blöt i svett och sammanlagt 1,8 mil, jag är nöjd! :)

Imorgon har vi bokat in oss på pass, Cardio Cross! Låt svetten rinna!
Nu in med torsk i ugnen och sedan hoppa in i duschen! :)
Ha de gött

Kommentarer:

1 hemlig beundrare:

jäklar va långt! Imponerande

Kommentera här: