Lördagens händelser

Gooodmorgon, söndag idag och för min väntar de 8 timmars jobb :)
Men innan de ska jag försöka hinna med ett kort axel-pass i hemma gymmet :)
Laddar upp tillsammans med Zito i soffan med en kopp kaffe i handen och Lucifer på tvn :)
Kunde inte blir bättre :)

Tänkte jag skulle uppdatera et lite om gårdagen, kom på aldelens för sent att jag glömt skriva igår, så de fick bli idag istället :)

Eftersom jag och Erika tränar på gym från måndag till fredag så bruka vi ta de lungt på helgerna, så igår blev det bara en promenad med hundarna i kylan, mina kinder va lite rosa som min jacka ;)

Sen går jag ju som sagt på diet, att gå på diet är inte lätt när killen i huset lagar såhär god mat, bacon lindad oxfilé, kryddig bea, potatis och rostade solrosfrön! Mums!

Så igår fick de blir en cheat-day :)

Kommentera här: