Liten uppdatering

Trotts att jag varit väldigt dålig på uppdatera så har jag faktiskt lyckas trycka in några pass under påsken :) 
Dock har jag inte varit så duktigt på att hålla mig under mitt kaloriintag på 1200 kcal xD 
Meeeen, jag har inte tagit en enda godis trotts att dem flesta där hemma har smaskat på några av dem godaste godisarna jag vet!!
Men nyttigt kan också vara gott, bland annat kvargen och mammas handplockade jordgubbar från i somras, de va också ganska smaskigt! :) 

Den träningen jag hunnit med är iallafall promenader, sammanlagt har jag varit på 3 promenader, en tillsammans med mamma, en tillsammans med Nathalie och en där jag klev upp 7 på morgonen för att beta av :) 
Promenaderna va 3 respektive 6 km :) 
Sen körde jag ett magpass hemma hos Nathalie och Jonas, dagen efter höll jag typ inte på ta mig upp ut sängen (skönt) 
Sen av någon konstig anledning fick ja träningsvärk i ryggen efter skoterturer xD (dåligt tränad) 
Sen fick jag ta de som fanns och använda mig av mammas IW-maskin

Så i 45 min stod jag i inglasningen och svettades litervis (solen låg på så var typ 30 grader där inne) 
Och där kan man välja att träna på olika sätt, 
Hålla i handtagen och köra på som vanligt 

Släppa handtagen och "springa" på stället

Men kan också "sätta" sig ner och jobba mera ben och rumpa, jag personligen hade väldigt svårt att hålla rumpan still och villa gärna gunga fram och tillbaka, men bäst är de om du håller rumpan still och låter benen jobba på :)

Sen idag hann jag och Nathalie med ett besök på gymmet där jag tränade rygg och biceps :)
Sen avsluta vi de besöket med dusch och bastu :) 
Vi hämtade Leo och Viggo på förskolan och sen skjutsa den mig till busstationen och nu sitter jag på bussen mot Luleå! 
Imorgon väntar gym på mitt gym och jag ser fram emot de! 
Träning är kul, bara man ge sig fan för de! 
(Gärna bestämma dagen innan att man ska iväg och träna) :) 

Kommentera här: