Torsdag

Första utomhuslöpningen för i sommar, valde att te med Zito så att han också skulle få motion men jag överskattade nog zitos kondition, dem sista 2 km lunkade han på långt bak och jag fick nästan dra fram han i selen!! 
Så vi stannade och promenerade små små snuttar så att Zito skulle få vila lite, stackarn! 
Är förvånad över min egna förmåga också, minns inte när jag sprang sist (träna kondition) och jag kom runt!! :D 
Men vi tog oss runt sjön och jag är så stolt över min lilla Zito!! :) 
Solen stekte på lite väl mycket så knallröd och svettig va man när man kom hem! 

Men nu ska jag eftersvettas en stund, dricka en shake och hoppa i duschen!! 
Nu ligger Zito här aldelens utslagen, mattes lilla krigare!<3 


Ikväll blir de soffläge med... Eventuellt lite chokladbollar till fotbollen, de är jag väl ändå värd :D 

Kommentera här: