Uppdatering

Tänkte att det kanske var dags att uppdatera angående mina träningspass ;) 
I onsdags orkade jag inte dra mig till gymmet utan valde att träna hemma i lägenheten, vi ha hantlar så att jag körde ca 40 min axlar :) 


Igår torsdag va Jakobs föräldrar, hans faster och Nisse samt kompisar till Jakobs föräldrar och hälsade på :) 
Vi tog båten till klubbviken där vi käkade innan vi åkte tillbaka till stan för att gå på espresso och ta en kaffe :) 
När dem hade åkt så drack vi lite PWO och drog iväg på gymmet :) 
Jag körde på med ett rygg och biceps pass :) 
Om man som jag är lite för svag för pull-ups så kan man använda sig av ett träningsband som hjälp på vägen :) 



Idag blev de ingen träning för mig utan har jobbat 8h samt gått på hamnfestivalen här i Luleå :) 
Sen grädden på moset, lyckas vinna en sån där stor chokladbox! Jiihaa :D 


Kommentera här: