Onsdag

Hej!
Hade inte orken till att uppdatera igår så jag passa på att göra de nu på rasten :)
Hade egentligen inget sug på att träna igår men jag kände att de va på tiden för jag ha inte tränat på hela helgen sen blev de jobb hela måndagen så de blev aldrig någon träning då heller!
Så jag motvillig gick och bytte om och drog till hemna gymmet för att cykla!
Jag cyklade i 45 min och svettades som en gris!
Ett skönt pass som kändes ännu skönare efteråt :)

Och ett litet tips, ha ni tänkt cykla och svettas använd inte gråa byxor! De kan sluta i katastrof! XD xD

Sen när jag duschat och satt mig i soffan så skriver Erika och fråga om jag ska följa på promenad, kunde så klart inte neka vännen min så de blev en promenad på nästan 6km!
Alltid trevligt att få komma ut och promenera tillsammans med Erika och hundarna! :)

Kommentarer:

1 Erika :

Du e bäst ❤️

Kommentera här: