Diet officiellt avslutad

Hej, ursäkta att jag inte skrivit på flera dagar men de beror på att jag gått och blivit förkyld så har tyvärr inte kunna träna.. men tänkte att jag skulle uppdatera lite ändå vad jag hållit på med :)
Har varit på promenad med Erika och hundarna

Har även försökt göra mig själv frisk med en bomb med vitaminer och mineraler, har gjort mig smoothies, som för den delen inte värkar ha gjort något effekt..

Sen har jag varit väldigt mycket i skolan och tjollrat på :)


Men idag, idag är den första december och dagen då jag avslutar min diet :)
Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt fuskat vissa dar ;)

Men trotts de har 6 kilo lämnat min kropp :)

När jag flyttade till Luleå så hamnade jag i en träningsdipp som gjorde att jag inte tränade på typ 6-7 månader, vilket inte va så stor deal, men från den dagen till idag så har jag förlorat hela 11kg, inte för att jag tycker att de syns på mig?

Måste ha haft mycket i hemliga fack! ;)

Men sen måste man ju tänkte på att jag precis gått på diet så jag kommer ju gå upp nu igen när all julmat ska ätas! De ser jag fram emot :)

Känner mig fortfarande inte riktigt hundra frisk men de skiter jag i, för idag åker jag och träna med Erika!! :D

Kommentera här: