Spöregn

Då jag inte kunnat träna på två dagar så tog jag en längre tur idag. Varmt, fuktigt och svettigt men jag tog mig dit jag skulle :) 
det blev en tur på 4.35 km
När jag hade kommit fram så ringde jag Jonas (vi hade gjort upp att han skulle hämta mig då jag ville se hur lång tid det tog att springa dit) och tur var väl att jag inte sprang saktare, hann bara hämta andan så kom åskan och regnet. Hann hoppa in i bilen och åka i 30 sekunder så öste det ner, det smattrade på rutan, så tur hade jag!
Såhär såg det ut när jag väl kom fram ↑
Och såhär ↓ såg det ut när jag hoppat in i bilen 
 
Nu har jag iallafall gjort dagens goda gärning, skulle vilja åka på gymmet men det stänger nu kl 18 så det blir inget av. 
Imorgon är det festligheter som står på schemat och om jag orkar så kanske jag far ut på morgonen :)
 
Tjingeling!

Kommentera här: