Måndag

Känner mig betydligt bättre idag, nästan helt återställt!! Lite slut i kroppen men de kan bero på att jag nästan inte åt något igår, idag har jag tryckt i mig tacos, chokladboll, popcorn och en massa dricka så imorgon borde jag vara fit for fight :) 
Få se om jag hinner med något träningspass innan vi åker hem till kära Skellefteå <3 
Avsluta detta inlägg med kvällsformen
(Lite frampressade men... ;) ) 

 Tänka sig, trotts min frossa på mat och gosaker har jag ändå dom kvar, otroligt!! Och när jag mena frossa så mena jag verkligen de, jag citerar kocken på förskolan jag jobbar på: 
"-Jessica äter som en häst" xD 
Han har nämligen sparat väldigt stora portioner mat åt mig(när jag börjar 11:30) plus sallad, som jag då slukade i ett nafs tillsammans med ett glas vatten. Sen tog jag tillåmed ett päron efter maten xD (och en eller två skumtomtar till kaffet) 
Samma gäller gosaker, går alltid förbi personalrummet och ta godis eller pepparkakor, när jag och Erika ska plugga så är de rulltårta, bullar eller cheesecake som står framme och man trycker så man få aldelens ont i magen xD  

Jag älskar mat!! På ett sätt ser jag fram emot min deff efter nyårs men de kommer vara sjukt svårt att låta bli all god mat som jag omringas av :( 
Men som man bruka säga, vill man vara fin få man lida pin? Inte sant? :) 

Kommentera här: