Lite träning, mycket godis!!

Som ni kanske förstår så har de inte blivit någon träning nu under julledigheten, bara ätit en massa gosaker och säkert lagt på mig ett kilo eller två xD 
Trotts detta ätande så tog jag mig faktiskt ut och sprang idag, blev lite mer än 3km tillsammans med hundarna :) 
Väldigt halt på vissa ställen så snabbt gick det inte :)
Ändå nöjd att jag tog mig ut :) 
Nu lär de inte tränas nå mer innan nyårs, men efter nyårs då jävlar! Då ska jag sluta äta godis och börja fokusera på träningen :) 
Och sen nu i februari byter jag gym till Stil där jag kommer kunna träna tillsammans med Erika innan och efter skolan!! (Jakob kommer också att byta så kommer säkert träna med han också någon gång) Kommer bli toppen bra :D
Nu är klockan allt sovdags så godnatt :) 
Zito som en liten, liten valpis!!<3

Kommentera här: