Måndag

Nu har jag kommit av mig i skrivandet igen.. Måste beror på att skolan har börjat :) 
Körde ett magpass i lördags och här är några bilder från de passet :) 



Sen måste jag bara få säga att mina thigths är aldelens nya och alldeles underbara!!! Är de något märke jag rekommendera så är de Better Bodies!! Supersnygga och otroligt sköna kläder!!<3

Sen körde jag på med ett pass idag också, körde så hårt att tid för bild fans inte xD 
Så nu ska jag trycka i mig lite sallad :) 
 

Och nu kom jag ju på att jag har glömt berätta att jag för tillfället går på en liten diet ;) 
Äter endast 1390 kalorier om dagen :) 

Så där ser den ut i början av dagen och här har ni dagens matschema! Dock kan inte den här räkna kalorier från gym utan den räknar endast stegen jag går varje dag och omvandlar de till förbrända kalorier :) 
Som sagt, här har ni dagens schema :) 

Kanske inte 100% rätt men den hjälper mig på vägen! :) 
Nu sallad sen duschen, godnatt :) 

Kommentarer:

1 Anonym:

Du kanske redan hittat på det själv, men utifall; Använder samma app, lite lurig ang styrka. Titta under kondition istället så finner du styrketräning och kan där justera kalorierna. Den mängd de anger att man gjort av med är för låg( beror självfallet hur hårt man tränar oxå 😊)

Kommentera här: